Citroen C4 L 2013
تاريخ : برچسب:, | 13:39 | نویسنده : alireza

سیتروئن دومین خودروی خود را با هدف تسخیر بازارهای جهانی مخصوصا بازارهای در حال توسعه چین و روسیه با نام C4 L معرفی کرد. این خودروی سدان اولین محصول سیتروئن است که در مرکز طراحی شانگهای طراحی شده است و در بالای خودروهای کلاس C جای می گیرد.

Citroen C4 L 2013

Citroen C4 L 2013

سیتروئن C4 L ترکیبی از پرستیژ با یک سواری آرام بخش و راحت خواهد بود. طراحی این مدل شبیه سایر برادران بزرگتر آن در سیتروئن مخصوصا C5 جدید است در مجموع بعنوان یک سدان ارزان، طراحی متشخص و قابل قبولی برای این اتومبیل انجام شده است.

Citroen C4 L Rear

Citroen C4 L Rear

فضای داخلی با فاصله زیادتر بین دو محور این مدل نسبت به مدلهای استاندارد C4، یک محفظه سالن مانند را تداعی می کند. عبارت L در نام خودرو نیز به این ویژگی اشاره می نماید. امکاناتی مثل GPS با صفحه لمسی، دوربین دید عقب، تهویه مطبوع و اتصال بلوتوث روی این خودرو نصب می شوند. بعلاوه نسبت به مدل الیزه C از عایقهای اضافه، سیستم تعلیق بهینه، سیستم مدیریت کیفیت هوا، چراغهای اتوماتیک جلو، صندلیهای گرم شونده جلو، و مواردی اضافه از این قبیل بهره می گیرد.

Citroen C4 L 2013

Citroen C4 L 2013

این خودرو با سه موتور و بسته به کشور مقصد، عرضه خواهد شد. موتورهای THP 155/170 که با همکاری ب ام و توسعه یافته اند، می توانند 150 و 170 اسب بخار نیرو تولید کنند. موتور سوم هم یک موتور VTi 135 می باشد. دو نوع گیربکس شش سرعته متوالی (sequential) یا اتوماتیک برای انتقال نیروی این خودرو قابل انتخاب می باشند.

Citroen C4 L 2013

Citroen C4 L 2013

این خودرو قرار است هم در چین و هم در روسیه تولید شود. 33 درصد از فروش سیتروئن در خارج از اروپا بوده و بنابراین توجه سیتروئن به این بازارها نیز در حال افزایش است. اگر همکاری سیتروئن و شریک آن پژو با ایران قطع نمی شد، شاید هم این خودرو بجای کیا سراتو جانشین زانتیای پیر می شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: